• 02188519284-6

دوره کندوی بازاریابی (Pre MBA)

29 فروردين 1394
نویسنده :  

بازاریابی چیست

بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه کرده، آن را معادل فروش و یا تبلیغات تجاری که باعث افزایش فروش می شود، می دانند. شاید برای بعضی عجیب باشد اگر به این واقعیت دست یابند که فروش بخش کوچکی از عملیات بازاریابی است . چنانچه کل بازاریابی را به کوه یخی تشبیه کنیم ، فروش بخش کوچک بالایی آن است و حدود 90 درصد مابقی در زیر آب مخفی است. فروش فقط جزیی از عملیات بازاریابی است و مهمترین آن نسیت

اگر مدیر بازاریابی نیازهای مشتریان را به درستی تشخیص دهد و براساس آنها ، کالاها را طراحی و تولید کند و همراه با آن ، قیمت گذاری و بسته بندی مناسب کالا را انجام دهد و نیز در اجرای برنامه های توسعه فروش و توزیع کالا موفق باشد، فروش کار ساده ای خ.اهد بود و کالا به راحتی به فروش خواهد رسید .

اهمیت بازاریابی در قرن 21 

بازاریابی و بازارسازی از جمله عوامل مهمی است که میتواند به فروش یک کالا و محصول و یا فروش خدمات مختلف کمک کند .

برندها و تجارتها از بازاریابی برای فروش محصولات خود استفاده میکنند. در واقع میتوان کفت یکی از مهمترین بخش های یک تجارت بازاریابی است و موفقیت در آن میتواند تمامی جنبه های مختلف یک کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد قطعا فروش بیشتر به درآمد زایی بیشتر کمک خواهد کرد .بهترین و مرغوب ترین کالاها نیز نیاز به بازاریابی دارند چون بدون تبلیغات قطعا مصرف کننده شناختی نسبت به محصول پیدا نخواهد کرد بنابراین در هر صنعتی هر کالا یا محصولی نیاز به بازاریابی پیدا میکند. بازایابی به فروش یک محصول کمک خواهد کرد همه ی تلاش یک برند فروش خدمات و کالاهایی است که تولید میکند بنابراین بازرایابی کمک بزرگی به امر فروش در تجارت های مختلف میکند. یک برند خوب با شناساندن نام و محصولات خود به مخاطبان سعی میکند تا میزان آشنایی مصرف کننده با محصولاتش را بیشتر کند. نام های تجاری که شناخته شده تر هستند فروش بیشتر دارند چون مصرف کنندگان به اندازه ی کافی محصولات این برندهای را میشناسند با این وجود هنوز هم نام های تجاری خوب تبلیغات و بازاریابی انجام میدهند چون اهمیت تبلیغ محصول و کالا بسیار مهم است. بدون بازاریابی مخاطب از نوع محصول شما شما شناختی نخواهد داشت بنابراین برند یا تجارتی که بازاریابی انجام نمیدهد کمتر موفق خواهد بود . استفاده از بازاریابی همچینین برای ترویج یک محصول اهمیت دارد و شانس فروش محصولات را بیشتر میکند. چیزی که مصرف کنندگان بیش از همه نیاز دارند کیفیت خوب محصولات است. محصولات با کیفیت بالا بیشتر مورد توجه مشتریان هستند و میزان فرشو بیشتر هم دارند بنابراین بیان نقاط مثبت یک کالا از مهمترین عواملی است که به فروش آن کمک میکند. زمانی که یک محصول به اندازه ی کافی به مخاطب شناسانده و معرفی میشود خود مشتریان میتوانند به نوعی به فروش بیشتر محصولات کمک کنند قطعا تعریف کردن از یک محصول و بیان مزیت های آن باعث میشود مشتریان جدیدتری اضافه شوند و در نهایت میزان فروش را بالا ببرند. فروش بیشتر کالاها به موفقیت یک تجارت کمک می کند. بازاریابی همچنین به ایجاد یک رقابت سالم و خوب بین بندها کمک می کند بنابراین برندهای تلاش بیشتری برای تولید محصولات با کیفیت تر میکنند و در این صورت در یک فضای سالم به رقابت میپردازند.بازاریابی باعث میشود که نام یک برند نیز برای مخاطب و مصرف کننده به اندازه ی کافی شناخته شده باشد بنابراین وقتی که نام یک برند به اندازه ی کافی شناخته شده باشد و محصول با کیفیت تر هم تولید کند بنابراین بازاریابی برای این دسته از محصولات راحت تر خواهد بود چون برند و نام تجاری به اندازه ی کافی برای مخاطب شناخته شده است هر چقدر که میزان محبوبیت و شهرت یک نام تجاری بیشتر باشد میزان فروش محصولات آن برند نیز بیشتر خواهد شد. بازاریابی میتواند به شناساندن معرفی کیفیت و مرغوبیت یک محصول نیز کمک کند.

کندوی بازاریابی

کندوی بازاریابی شامل 11 موضوع جذاب است که در 36 ساعت کلاس برگزار میشود. یادگیری کندوی بازاریابی و موضوعات برای افرادی که به نوعی درگیر بازرا کسب و کار می باشند ضوری است یا حتی می توان گفت حیاتی است

موضوعات کندو عبارتند از :

1- بازاریابی

2- استراتژی های بازاریابی

3- تبلیغات

4-پیشبرد فروش

5-فروش

6-بازرایابی مستقیم

7-مدیریت ارتباط با مشتریان

8-رقتار مصرف کننده

9-برندینگ

10-رضایتمندی

11-طرح بازاریابی

اهداف و مزیت های کندوی بازاریابی :

1- آشنائی شرکت کنندگان با آخرین متدهای استراتژی محصول – قیمت گذاری – مکان بازاریابی – ترفیع – منابع انسانی – بازاریابی – فرایند بازاریابی – و عوامل ظاهری در فروش کالا و خدمات

2-برگزاری کلاس ها به صورت کاملا کاربردی و استفاده از آخرین نمونه های مورد کاوی شرکت های موفق دنیا

3-استفاده از کاربرگ های عملیاتی در راستای نوشتن طرح بازاریابی

4-استفاده از تجربیات کار آفرینان موفق ایرانی

کمیته کندو :

1- دکتر مازندرانی ( مدیر علمی کندو)

2-آقای برآسود ( مدیر اجرائی)

3-آقای شهریار شفیعی(مدرس کندو)

4-خانم جواهردشتی (مدرس کندو)

نحوه برگزاری کلاسها:

پنج شنبه و جمعه ها

شهریه دوره :15/000/000ريال

تماس با ما :

88519284-6

تماس با ما


●    نشانی: تهران سیدخندان سهروردی شمالی خیابان بسطامی پلاک 26

 


●    تلفن: 6-88519284


●    فکس :6-88519284


●    پست الکترونیک: info{@}ern-co.ir

 

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید